2008年7月8日 星期二

2008-07-08 (Tue) NEWS!! - 冒險樂園14th週年送代幣!

 


我真係一個好幸運既人,因為我...中左!


只要您身份證最後個數字係"14" (唔計括號),就中架啦!雖然我平時唔會去冒險樂園玩,但免費有代幣既話,應該都會去換,等平時行街悶悶地,同太陽哥哥入去掟下波仔拋下籃球都好麻!


今次最攪笑係,呢件事係 Didi 同我講既,佢一問完我身份證最尾係咪 "14",我話:係喎,佢即刻嘩嘩嘩嘩嘩....!因為真係好"橋",上次又係身份證唔知有咩字,可以換兩張海洋公園入場券,又係佢通知我架,而好快就發現太陽大哥哥中左,最後咪拎埋太陽大哥哥身份證去換!所以真係邪,連續兩次有咩著數 Didi 講我知,我都能受為,以後係咁都唔錯!嘻嘻~~ 不過佢就慘d,每次只係通知朋友,自己同身邊的人都中唔到,我真係要好好珍惜呢份LUCK!Yeah!Yeah!Yeah!



官方網址:http://www.jumpingym.com/big5/indexc_event_01.htm



沒有留言:

張貼留言