2008年7月26日 星期六

2008-07-26 (Sat) 同事聚會@彩晶軒 & Dinner@鼎泰豐


好耐冇聚會了,華仔係去北海道前已約好我地,我都估到佢會派手信了;咁難得,當然叫佢帶埋女朋友仔黎啦!我地去左尖東港晶中心彩晶軒,呢度好大,唔洗等位,正!



我們的手信,jimmy san的燒肉罐頭最為特別!




呢隻糯米雞係咪好別緻呢?



其實唔係糯米雞黎架,係茶壺入面的茶葉,我覺得好得意呀,第一次見,咁浸茶就唔怕一路飲一路飲到茶葉啦!




食物方面,我影左幾款較特色同少見既款式,椒鹽豆腐、賽螃蟹鮫、特色腸粉係我覺得最好味既!叫左好多野野,六個人食到飽晒,先係三百七十蚊咋,真係好抵食!



 



食到兩點半,太陽哥哥仲有兩個幾鐘先放工,我就去左美麗華行街,但積極儲錢中,所以根本冇購買慾,咁岩有位朋友仔係附近,就約左佢食野,我叫個甜品係咪好正呢?





等太陽哥哥收工後,我地做左好多野,應該係行左好多路至岩,尖咀地鐵站行返去尖東整錶,尖東行返去金巴利道book野,金巴利道行去廣東道新港中心,就係為左食鼎泰豐喇!眾所周知呢度冇得book位,我地係黃金時候七點幾黎到,唯有焗住等,周圍行行!


小籠包當然係必食之算,同台灣味道十足十,勁好味!其次有酸辣湯、原盅雞湯麵同蒜蓉通菜!







飯後又超飽,成日好似係食食食中渡過咁;跟住我地行返去佐敦傾野,傾左成個幾鐘,除左全日食食食,亦好以係行行行中渡過,攰死!



沒有留言:

張貼留言