2008年7月4日 星期五

2008-07-04 (Fri) 珍寶珠驚喜

 
 
 


返part-time的日子,太陽哥哥好多時都會黎接我放工;一來佢公司呢期都peak season會遲放,二來佢weekend要楂車,我宜家又返埋part-time,一齊出街的時間少左,所以佢話盡可能都會抽時間陪下我,聽到當然開心啦;不過佢都唔會日日OT放十點架麻,有時八九點放左,佢就會去coffee shop畫畫/睇公仔書等我,同我放工時差大概一個鐘,都可以接受;不過有次佢試過七點就放左工,但佢又怕我返緊工聽唔到電話就連SMS都費事SEND比我,跟住係街度消耗左三個鐘頭等我,攪到我幾內疚,自此後,我叫佢放咁早時就唔好再等我了!


幾天前收工,太陽哥哥黎到接我放工,我可能呢兩個星期都返得好密,一星期超過半數日子係要返埋part-time既,太忙碌,令我非常攰,亦覺得日日咁返工,生活真係冇咩新意;等緊巴士時,我問太陽哥哥:


您頭先行邊呀?
冇呀,周圍行下咋!


咁有冇買野比我呀?
冇呀...


實有既,係咪係背囊呢?朱古力!
冇呀,您想要呀,講我知我去買麻...


我想要驚喜麻...冇既...


失望好快一掃而空,因為上車後我就訓左,哈哈!好攰呀...


 
 
 


跟住係屋企,我係廳度睇緊電視,電話突然響起,咁夜邊個send sms黎呀...一睇...



 
 
 


嘩!心諗,係真係咁大支?但香港唔覺有得買喎...定係將普通size拎係鏡頭前影咪咁大呢?即係衝入房,就見到:



嘩!係真係咁大支架!哈哈!原來太陽哥哥有同事去泰國,佢見上次我話晒錢冇買到,就託同事係機場幫佢買,佢d同事原來都未見過,係公司已經玩左一輪啦!同事仲問佢,咁貴都捨得買?梗係啦,買比女朋友喎,嘻嘻~~ 


 
 
 

我好鐘意呀,亦好surprise!太陽哥哥見我笑到咁開心咁鐘意,話話睇下咁易就氹到我咁開心,真係無買錯!嘻嘻...因為我真係超勁爆鐘意,超勁爆開心呀!




呢個驚喜,除左帶比我開心外,有種感覺係好微妙既,就係咁岩我呢晚失驚無神開到口問太陽哥哥要驚喜,咁岩佢尋日同事幫佢買左呢支JUMBO珍寶珠而佢又已經拎左返屋企;種種巧合,太陽哥哥就順勢造就左呢個驚喜!


唔通戀人間就係會有種咁微妙既連繫?定係d人成日講既命運?個天一早舖好晒所有路,我地點行個天一早知,我地行既每一步已經係預計之內...即係由太陽哥哥託同事買珍寶珠個剎那開始,就係會有我今日開口問佢要驚喜呢一幕?所有野根本已經係計劃好晒,只係我地一步一步咁行去已經預定左既路咁?


總之今次感覺真係好微妙好特別,太陽哥哥仲話又會咁邪添呢!


 
 
 


第二日,我地仲拎住支JUMBO珍寶珠扮野影相呢!您睇我楂咪個手勢,留意手指尾,係偶像華仔獨有的楂咪手勢黎架!哈哈!







 
 
 


撇開頭先講既微妙連繫,我真係好鐘意呢個驚喜呀,因為真係完全係預計之外,事前全無跡象,真真正正做到又驚又喜!最重要係其實我真係好鐘意呢支JUMBO珍寶珠,之前放棄左冇買,宜家竟然係我手中楂住,真係好實在好失而復得咁!太陽哥哥話呢支JUMBO珍寶珠係黎緊六號我地23個月紀念日的禮物,非常有意義呢!嗱,如果佢六號先送,我可能要有預計佢會送野比我,驚喜冇咁大;宜家係咁既情況下送左,真係一個好正的"驚喜"!


而我,就買左條kappa短身運動褲比太陽哥哥做禮物,因為天氣越來越熱,佢話著長褲楂車好熱;佢咁貪靚,平時出街唔會著短褲架,除非係屋企或者落街先會著,所以屋企一路冇出街的短身褲,全部都係牛記同黑色運動長褲;見佢咁辛苦楂車,揀呢樣送比佢就最岩啦!又出得街,又見得人,最重要係大熱天時,唔洗再著長褲去楂車啦!



 
 
 


沒有留言:

張貼留言