2008年7月11日 星期五

2008-07-11 (Fri) BIODERMA 深層卸妝潔膚水

 


呢隻BIODERMA卸妝水,前日做完phoebe model落埋妝先走,一搽,勁正!比起上星期係屋企用細妹支卸妝水,簡直快靚正幾倍呀!屋企個次抹左好耐都好難落,後來又抹又捽,攪到我隻眼都紅紅地同少少痛添!但呢次一用phoebe個支,真係好快好勁又舒服!



呢隻唔係卸妝油,一doilly感覺都冇,我最怕油淋淋;同同事講開,原來may一早用緊,出左名好耐啦,係我唔知咋!may話搽左防曬都要用卸妝水清潔架,我一向連防曬都冇用架,又冇化開妝,所以都冇買呢d卸妝水;同事話我咁勇,要快d搽返防曬,唔係好快出斑斑喎!既然係咁,我就去買定支先;見到萬寧特價緊,再用埋媽咪d九折coupon,抵呀!


 









深層卸妝潔膚水
Sensibio H2O (250ml)


獨有 Micelle 潔膚配方,含有水溶及油溶份子,可溶解面上的污垢及化妝 天然青瓜植物精華有效柔軟肌膚,舒緩保濕 水般的清爽質感,無須過水亦無笠黏黏感覺,方便使用 適合一般及敏感性皮膚使用


 


沒有留言:

張貼留言