2008年7月28日 星期一

2008-07-28 (Mon) 放假一天:和民.Batman


繼續清假,尋晚仲同太陽哥哥好有志氣咁講,要十點前起身食麥記早餐,點知...不敵睡魔,鬼麻,我尋晚煲返當狗愛上貓同疑情別戀大結局,睇到四點先訓...


我地plan左去mega box imax睇batman,點解要去mega box?因為有個巨幕版,我地想去試下,成八十蚊張飛架!




我地去到德福先揀食咩,Delifrancet、pizza hut、意粉屋我都諗過,諗住食下午餐抵d麻,但買左三點四十分場,怕去唔切;咁岩撞到我鐘意食的和民,記得佢dlunch sex幾抵食,就揀左呢度啦!太陽哥哥請我睇戲,呢餐我識做既,請返佢啦!





唔知做咩鬼,去mega box的穿梭巴士勁長龍,等左好耐,一到達即刻衝上戲院,先去信用咭機度拎飛先!




入到去,嘩,個巨幕真係好...巨呀!由地面去到頂架!由個usher企係地面咁計丫,去到幕頂,應該有大概十五個人咁高!由於batman會飛黎飛去,咁大個幕真係有如intro咁講,觀眾會好似置身現場一樣,尤其是當batman由高處飛下,又或者鏡頭由遠到近咁zoom埋去,我都真係覺得身處現場咁,最衰d坐椅唔識郁啦,唔係真係好似睇緊動感影院一樣咁刺激呢!


由於偷影,唔係咁影到個巨幕點大法...總之真係十幾個人咁高啦!




最正係我地坐最高個行,望落去一望無際,真係好似飛落去咁,全靠太陽哥哥訂到個咁筍既位!我偷拍左少少比大家feel下,個巨幕就係exactly咁大,我冇zoom in,闊到差d拍唔到margin呢!








沒有留言:

張貼留言