2008年7月13日 星期日

2008-07-13 (Sun) 換冒險樂園代幣 & 街頭超人


前幾日咪話冒險樂園14週年送代幣既(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=7683),我好幸運咁有份,今朝我就較定鬧鐘起身啦!


十點開始,我就九點四十分去到沙田新城市冒險樂園,早少少麻;點知一去到,就見到人龍了,仲排到去後樓梯呢!當時心諗,排到幾多呢?咁仲等唔等好呢?雖然有五百個位,但頭一至一百先會有最多代幣;咁講真,咁準時黎到,梗係想做頭一百個啦!去到龍尾,有冒險樂園職員係度,佢話應該未到一百,咁都黎到,又早左起左身,唔係黎都係訓緊覺架啦,就決定等!




同埋雖然未夠十點,但其實已經開始換緊架啦,所以條龍都一路有郁,就係咁,係後樓梯時間唔算好耐,大概二十分鐘就出返商場!係呢個時候,大家都好緊張係第幾個,我最緊張當然係咪頭一百個啦,哈哈!


職員們都係度數呀數,去到我竟然係一百零三個!不過,佢話係計人頭既,咁我即刻放心晒啦,因為冇可能前面一百個人都係換架麻,有部份人只係陪人黎換,一家大細黎換都有!



就快到我啦,好緊張!




入去啦,yeah!!



跟住係呢個counter度登記,有兩個staff,有一張1-50同一張51-100既紙,我係1-50個張既第48個,即係total第97個!嘩,尾四,勁開心!只係早左二十分鐘黎到,都係一百個內,好幸運呢!





跟住就排隊拎禮品,呢part都排得幾耐,但因為已知道自己係一百個內,心情已經被開心掩蓋,加上咁早已經好多大小朋友黎玩,好多野睇;排隊期間,我就周圍望下,我有機會黎玩d乜呢?我就幾鐘意碌波仔,發現有個保齡球game,唔知難唔難全中呢?掟籃球應該都幾大機會玩,留比太陽哥哥啦,哈哈!





登、登、登、登!我張新會員咭,免費化幣已save左係咭入面,原來宜家咁方便,唔洗拎住袋化幣係身啦!



跟住返青衣同媽咪食lunch,去到青衣先十一點半咋,平時可能都係剛起身,覺得今朝做左咁多野咁!原來d時間如果唔用黎訓覺,尤其是假日訓到黃朝百晏,係可以做多好多野架,哈哈!




等埋太陽哥哥放工後,我地約埋ben去睇街頭超人,尋晚已經買好飛啦;呢套戲未上畫時,覺得佢同殺神特工片種好似,都係d太脫離現實同誇張既戲,因為殺神特工係咁,唔係咁想再入場睇呢套了;點知上畫後,好多人都話好好睇,所以我又變返想睇;點知真係高出預期好多呀,尤其是個內容,可能我冇睇過任何影評同簡介,我根本唔知會有個女超人,所以個刻好surprised!我一路只以為得Will Smith一個男主角only!當中男女超人個種深愛、無奈,同埋個人的孤獨掙扎,我睇得好投入,最後個part真係睇到我個心好感動又起伏!我好贊成大家去睇呢套戲呢!



沒有留言:

張貼留言