2008年7月12日 星期六

2008-07-12 (Sat) 婚紗展


今日太陽哥哥同我去婚紗展,仲約埋elsa同david,仲有david朋友阿健,五人行行expo,又真係幾攪笑!



今日都幾多人,可能係大型expo,有兩個hall,多得elsa早黎到幫我地買定飛唔洗排隊!原來餅咭真係好鬼誇,美心同奇華都另外有條隊比人排架,好癲!呢度咁多舖頭,真係眼花撩亂;加上一經過就推銷,我覺得都幾煩,不過有精明又醒目既 sa sa 係度就冇有怕!今日再次見識佢既擋駕本色,有佢係度,好放心,又幫得手,超贊!嘻嘻~~


呀健亦係一個幾攪笑既人,好多野講,好多分享,又話邊間唔好幫襯,邊間d野抵呀咁;但我成日問佢,佢結婚幾年囉喎,d料仲up唔update架,哈哈!講講下先知,原來佢咪係除夕時跟elsa david過黎同我地一齊倒數個family!嘩,我真係對佢地個樣一d印象都無呢,只係記得有個BB;仲要係呀健黎過碌一次齡添架,我都係冇印象,真係失禮晒!!



今日試左個麥記芝麻新地啦,唔知對白頭髮有冇幫助呢?嘻嘻~~




去緊會展時,係灣仔天橋下剛有樂隊經過,打晒鼓吹晒喇叭咁,呯拎嘭隆,我以為有咩表演;點知原來係法輪功遊行,咁都得?乜宜家遊行會有樂隊打頭陣開路咁架?真係R晒頭!







行完婚紗展後,時間尚早,諗住去TIMES UA睇街頭超人,我地坐叮叮去銅鑼灣,點知去度得返頭幾行,唯有放棄聽日先睇啦!之後行TIMES,夜晚又返返灣仔試間泰妃雞;我覺得呢度d雞多過旺角個間呢!仲有呀,個長髮姐姐好好人,我地落order時,同個男仔講個湯唔該比多d雞腳,個女仔就應左"好",而個男仔就應"盡量";點知黎到都係得一隻,擺明個男仔冇同廚房講啦,只係敷衍我地話盡量;我地咪同個女仔講,都冇多d雞腳既,個女仔就話轉頭"不"比我地,跟住係成碗雞腳咁拎出黎,有成五六隻呀!雞腳又唔係貴野,呢d先識做生意同待客以誠既態度麻!



沒有留言:

張貼留言