2011年5月29日 星期日

2011-05-29 (Sun) Jayden's 1st Birthday.綁架現場

今日係小日朗一歲正日生日,表姐幫佢攪左個生日會,我地當然都去捧場啦!



可能係小朋友的生日會,所以好多野都好可愛,包括食物!



諾諾都唔捨得咬曲奇餅上的公仔呢!



小日朗件衫仔係諾諾當年著架,仲可以用返,我記得係表姐親手整架!



呢位係今日表演的魔術師,開頭諗住小朋友對魔術興趣不大,亦未必睇得明;點知佢d魔術簡單得黎又OK喎,我地大人都睇到好開心,我同細妹仲成日大叫幫手製造氣氛添!








諾諾做示範,好叻呀,全場大叫!



跟住玩遊戲拎氣球,大家都好投入同玩得開心!



魔術師同佢的助手好犀利,整左好多好多款卡通氣球比每位小朋友,仲係款款唔同,真係超勁,暫時係我見過的party魔術師/小丑扭氣球扭得最勁的一次!仲要唔係普通個d劍呀狗仔呀等氣球喎,而係全部都係迪士尼/Sanrio的卡通人物,真係嘆為觀止,超勁!



有超多唔同顏色的氣球~~



切蛋糕時段~~開頭小日朗傻下傻下都唔知做咩;到我地唱生日歌拍手時,佢又好興奮,仲跟住拍手添呢,好攪笑!



生日帽原先比birthday boy戴既,不過太大啦,就比哥哥戴啦,但小日朗好好奇!



吹蠟燭後就輪流影相~~先係小朋友們,但當時好混亂,諾諾仲無眼睇咁呢!攪笑~~



到各組合影啦~~



Cafe姐姐派紀念品比每位小朋友~~



去完生日會後,會合太陽哥哥睇綁架現場!



套戲唔好睇,無野講,不推介~~


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


沒有留言:

張貼留言