2011年5月22日 星期日

2011-05-22 (Sun) Yeah Show 2011『人都癲』.榮記車仔麵

多謝Kim的飛,令我有機會首次現場欣賞 Yeah Show;之前我只睇過其中兩年的DVD,今次係第一次睇 live!



多左張飛,拉埋同樣有興趣的Kammy準媽媽一齊去!



司儀森美好識攪氣氛,非常稱職!



牧師以唱 nobody 出場,好爆笑,全場拍爛手掌!



巫啟然的分享好感人,佢主要講婚姻同兩夫婦相處之道,好想太陽哥哥都一齊聽呢!的確學到野~~



人地話以前的yeah show牧師好遲先出場,今年好好,好快出場;同埋牧師 host 的部份都長左好多,我真好彩今年有得黎參與呢!以前好似多d藝人分享得救經過+傳福立咁,但今次我感覺好好,因為講福音的唔多,主要係講時下社會問題,好似青少年攪大肚、樓價高企等,從而帶出何謂真愛,何謂生活!好令人反思,我覺得好值得黎,好正!



裕美+關心妍一向係林牧師的班底藝人,點少得佢地;估唔到裕美有過一段咁灰的經歷!



我係場內買左牧師最新的新書,市面仲未有架,我想送比Kim,以感謝佢請我睇Yeah Show!



完show後一出場已見到太陽哥哥係門口等我,真係好老公!嘻嘻~~原本諗住試灣仔一間拉麵,係秋田Rollo介紹架,點知去到先知星期日唔開...跟住就搭叮叮去銅鑼灣,我介紹榮記車仔麵比太陽哥哥食!



沒有留言:

張貼留言