2011年5月7日 星期六

2011-05-07 (Sat) 小學同學飲早茶

Tracy今晚夜機走啦,我地爭取最後機會見面,約左十點飲早茶;因為臨別一聚,我地呢餐茶飲左好耐,飲左兩個幾鐘!我地傾埋年尾的旅行大計,上年傾時就諗住黎個紐西蘭之旅既;不過由於早前地震過,加上紐紙高企,再加上Tracy呢行已...正式訂婚!而年尾會結婚架啦,我地就傾不如改計劃,去澳洲出度Tracy的婚禮+旅行;我地傾得好雀躍呀,好期待好期待,因為我地識左咁多年都未試過一齊去旅行架!加上此行意義重大,我真係好希望能成行,更希望太陽哥哥能夠陪我一齊去!



Tracy帶給我的檸檬餅,其實有冇人知香港有冇得買呢?咁我唔洗次之搭佢買丫麻!



臨別時又係好唔捨得Tracy,佢今次黎左成個月,但好遺憾同佢一齊見面的時間唔多,因為我自己有好多野要處理,真係好遺憾好遺憾呀!


Tracy:我真係好衷心戥您就快結婚而高興,好期待可以去澳洲見證您出嫁的一刻!


希望快d到十月...


沒有留言:

張貼留言