2011年5月23日 星期一

2011-05-23 (Mon) 公司搬傢俬

黎到新office已經四個幾月啦,同以前最大分別係呢度冇OA,變左好多野都要自己做,even by hand等;而其中一樣新挑戰,就係要安排幾間有垃圾又吉的辦公室,變為一個企理辦公室,比黎繄暑期黎教書的老師做office!


呢個project已由上個月開始攪,收樓時見到d房都幾惡劣架...



跟住就要搵傢俬,因為d房只係借用兩個月,所以唔會買;一係租,一係搵舊傢俬;機綠巧合下,去返舊office的舊址,個度荒廢左成年,一入到去好臭呀,仲好焗添,好似冇氧氣咁!CDO話成幢大廈的傢俬任我地揀,最後攪笑地揀返以前office入面的四張檯!


今日安排EMO搬運,多左好多壯男陪我,冇上次黎咁驚!但好邪呀,佢地臨入大廈前點香拜神,咁恐怖架,咁我上次黎時咪...嚇死人咩...唔敢諗!



今日咁多壯男,又著晒燈開晒窗,感覺好好多,我都唔怕影下相;以前的走廊已經變到成個war game 場咁,office入面就好亂囉!


跟住運傢俬去TCW,攪掂晒後我都好有滿足感,三細兩大房變得企理好多!





宜家仲欠櫈、set電腦+printers、開network port、開電話線,、添置文具垃圾桶等等,要繼續努力呢!


沒有留言:

張貼留言