2011年5月20日 星期五

2011-05-20 (Fri) PIXAR25週年展覽.B+偵探

為方便正日生日慶祝唔怕夜,我同太陽哥哥都揀左今日放假,又可疊住 long weekend(我啫! hehe!)!


一直想睇PIXAR25週年展覽,但又唔想同人迫,太陽哥哥靈機一觸,話今日去咪得囉,又係喎,梗係 Go Go Go 啦!


不過我地hea到好晏先到,因為送左 iPhone white 比太陽哥哥後,佢好想又出返部比我,不過去左問後,我都係唔要住,我想諗清楚先,四百蚊一個月月費,我真係未接受到囉...其實我宜家先用緊一百蚊唔洗的月費,哈哈!不過雖然冇出到 iPhone white,但我都轉左 1010啦,咁就同細妹同老公都同一個台,Yeah!


就係攪呢攪路,左諗右諗,攪到今日的schedule遲左;我地臨關門前個半鐘先到,好少人咋,正呀!



場內唔比影相,應該係指場館內,因呢個area個個都影,我梗係都唔執輸啦!不過要入一d展館時,包括有真跡手稿等,就唔比影啦!



呢個畫超勁,可以企係度睇幾分鍾都得,要慢慢睇先欣賞到 detail 位!



好似歌舞技町同英國士兵咁,真係好有創意同畫得好細緻!



發售的紀念品:



另一邊展覽:



我地揀左自己最鍾意的作品影相~~



影到夠先入展館慢慢睇野~~



Step art 都有~~



離開前同太陽哥哥影返張合照先~~



再跟出面的三眼仔影~~



呢個參觀真係大開眼界,尤其係冇得影相既展館,入面d展品超勁;一套動畫製作真係好amazing,大家一定要去睇呀,超級推介!



今日另一節目係睇B+偵探:



我覺得C+好睇過B+,呢集好多解唔開的不明白;無拿拿Aaron坐係公園諗野,就可以破解晒所有野,好講唔通囉;點解剪死者條脷,我會接受到佢諗到係唔想死著講野;但兇手係弧兒,無從推敲吧!亦冇解釋點解兇手要用棍咁傷害其中的妓女死者...等等...最唔開心係智叔死左...唉...下集A+咪會冇佢?!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


沒有留言:

張貼留言