2011年5月8日 星期日

2011-05-08 (Sun) Happy Mother's Day

今日係母親節,尋晚買定少少禮物架啦,先係以下的朱古力花,買左兩支,媽咪同太陽媽媽各一支,不過今日唔會見到太陽媽媽,會遲d先比佢。



星期日早上會返教會,所以早上就送定一支花+一張咭比媽咪,仲有封利是,今晚再一齊食晚飯慶祝。



呢張咭係北京買架,當時見到呢句字雖然好誇,但好感動,媽媽真係會咁偉大架!



仲有尋日無意間見到聖安娜的母親節蛋糕:



呢三款我覺得好靚既:









MOM我愛你

窩心禮物Cupcake套裝

愛心手袋


實物版:



因為今晚有六個人食飯,所以決定買cup cake個款:



拎晒dcup cakes出黎又影:



我地去左阿拉廚房食晚飯慶祝:



食完飯就食cup cake 當甜品,不過食落真係超級普通,純係 gimmick 之作;根本就係超普通的蛋糕仔上面加左層coating,再用好靚的包裝:包括好靚既咭紙包住個蛋糕,好靚的小標籤插在蛋糕上面,吸引到連太陽哥哥都拎起黎睇,佢話係foam board黎架;d小標籤設計又真係幾得意同有意思既,好似送晒手袋、花、香水、首飾、手錶、好多愛比媽咪咁!不過羊毛出在羊身上,其實係消費者比埋錢係呢d包裝上啫!不過買黎氹媽咪開心冇計既,影下相亦好好玩!



買蛋糕有芝麻街杯送,我梗係揀左鍾意的黃色啦!



沒有留言:

張貼留言