2011年5月18日 星期三

2011-05-18 (Wed) 太陽哥哥生日前夕

聽日係太陽哥哥生日正日,我地會出街慶祝,實食到好飽,一定食唔落蛋糕;所以今日放工買定蛋糕,今晚十二點切餅,有意思,又實食得落!


兩日前已訂定COVA蛋糕,今日放工去沙田拎,其實我第一次去COVA買cake咋!



太陽哥哥年年生日,我都放好多心機架;今年都唔例外,不過今年好麻煩呀,佢剛轉新工,想叫佢放一兩日假/假日去澳門/大陸,佢都冇時間;係香港過...可以點特別d呢?


其實今年都好難攪,好在有Vivian幫手探下路,佢仲比左好多意見我,包括聽日的生日驚喜;仲有晚飯地點,我一個月前已訂定檯,連廚師都 book 埋,詳情睇聽日blog就知!


禮物方面,今年差d攪左個大頭佛,Vivian收到風話太陽哥哥想要繪圖板,比左個牌子我,咁我就去過皇室堡同旺電睇啦;做晒資料搜集後,差d去買時;Vivian收到另一個風話太陽哥哥想要 iPhone white喎;但唔係麻...由一出 iPhone white個日,係太陽哥哥每日都話買部比我好唔好,因為細妹出左,我又未有過 iPhone,但我同佢講一係一齊出,佢好堅定話唔要,要等 5 喎!


我一聽到都好猶豫,加上我知時已冇咩時間...最後決定 iPhone white啦,唔鍾意咪拎去先達放左去囉,咁都唔會蝕好多,就扑鎚喇!我仲拿拿林尋晚返PT前去中環買,真係趕到我呢...



簽約+ing~~我覺得自己最勁係可以利用林太既身份攪手續,兼幫太陽哥哥名下的手機號碼完全係佢冇在場既情況下,幫佢帶號碼轉台兼出埋機,仲要係三個鐘內攪到張係青衣而唔係沙田的地址證明出黎喎,不得不讚自己叻!哈哈!其次係set定後日佢生日正日轉台,時間fixed左係1200-1400時段,咁點攪先令太陽哥哥唔知情呢?



尋晚返完PT返黎已夜,叉唔切電,留到今晚先叉...



要放係一個太陽哥哥不會發覺的地方叉電,我諗到呢度...



再用洗衣袋遮住!哈哈~~



今年DIY生日咭,不過比起太陽哥哥的作品,我呢d只係低B班之作!



我揀左整呢張咭,不過轉左紅+黃~~



我今日一放工先去拎蛋糕,返到屋企即刻開工,開到八點衝去媽咪個邊食飯;同一時間太陽哥哥放工...咁早,冇得再整要停工,攪到原本聽日請下午假的我要改請全日!



因為就琪琪唔太夜,我地提早十點半切餅~~



只得琪琪做家賓咋~~不過我地三個都好開心!



切蛋糕先,祝太陽哥哥生日快樂!到十二點時,我親口唱左首生日歌佢聽!嘻嘻~~聽日驚喜先勁囉~~~~



沒有留言:

張貼留言