2011年5月28日 星期六

2011-05-28 (Sat) Cooking@Home:柚子香骨.欖菜肉崧四季豆.花膠螺肉湯

今日做個好老婆,冇出街係屋企煮晚飯比老公食,又可整埋愛心飯盒順便聽日帶飯。


自從太陽哥哥換左個雙sink盤比我,我的確想多d煮野食呀,上網睇埋好多食譜;其中『柚子香骨』我一睇就決心要整,因為太陽哥哥同我都好鍾意飲柚子蜜!


今日都好忙碌呀,十二半要做facial,跟住三點半同細妹high tea,所以未到八點幾就起身落街市買餸,務求係出門口前要煲好湯同預備好晒d餸!


去買一字排整柚子香骨,點知豬肉檔老闆娘話端午呢排的一字排都唔太靚兼冇咩肉,因為比人切晒黎包糉!好失望呀,但一心想整都照買啦,今日淨係買豬都買左一百二十蚊呀,要煲湯煮飯都唔平架!



菜檔收穫:



花膠螺肉湯材料:



螺肉挑完腸幾乾淨~~



柚子香骨材料(漏左叉燒醬唔記得影):



醃好d骨放雪櫃,今晚返黎就入味啦!



欖菜肉崧四季豆材料:



煲湯+ing~~



兩個半鐘後煲好熄火,今晚返黎再煲多陣就攪掂!



夜晚一返黎就開爐煲湯,跟住用焗爐焗香骨:



煮個柚子汁,再淋係面~~



欖菜肉崧四季豆:



湯楂:



今日得兩餸一湯咋,但都夠餵飽我地兼帶埋愛心飯盒!



沒有留言:

張貼留言