2011年5月15日 星期日

2011-05-15 (Sun) 榮記車仔麵.Dinner@MIST

今日中午就過左銅鑼灣啦,先去工聯會報個夏季課程玩下,跟住第一次去試 Musee Tokyo脫毛;自己一個人唔知食咩好,就去左細妹同文強推介的『榮記車仔麵』。



好多餸揀,同埋好多出面冇的選擇!



我試左豬腸、墨丸頭、豬紅,d餸真係好正!不過湯底就一般,辣要自己加,又冇咖喱汁。



夜晚等太陽哥哥放工後,繼續係銅鑼灣闖盪,買左件新泳衣,希望今年有機會同太陽哥哥一齊去遊船河或者游下水啦!



晚飯去左MIST,好掛住呢度d拉麵呀!今次我第二次黎,太陽哥哥就之前同朋友黎過,食多我一次;今次我地坐吧檯,望住廚師整比我地食!



今次我地冇叫其他dishes,只係兩碗麵,埋單二百幾,經濟好多!



今日諗住去配bra bra,點知原來星期日唔開,激死!



沒有留言:

張貼留言