2011年5月28日 星期六

2011-05-28 (Sat) High Tea@Sheraton's Sky Lounge

今日細妹有friend discount,帶我去左Sheraton's Sky Lounge High Tea;一有筍野就搵我,呢個細妹真係唔錯,黎緊十世都搵佢做細妹我都願!哈哈~~



Sky Lounge 點上天法?就係要去17/F再行樓梯上多層~~



一出lift個sofa resting area,個view好靚呀!



好在細妹唔係男仕...



我地就係試呢個 afternoon tea~~



行上去時真係好似上緊個天度咁架!



一上到去係全場環迴大玻璃,嘩~~~~



坐係度望住個view high tea,真係好正,所以我地係度都坐左兩三個鐘!



呢度環境係唔錯,不過食物就普通左dd...



平時真係好少機會去 high tea~~



今日短短兩三個鐘都玩得好開心,因為我地係咁影埋d低B相,哈哈!



可能因為呢個價錢,所以食物普通左dd,加上冇得refill,我之前去過 four seasons係不停refill架!嘻嘻~~



沒有留言:

張貼留言