2011年5月7日 星期六

2011-05-07 (Sat) Surprise to 太陽哥哥

太陽哥哥係復活節期間睇中左對camper鞋,當時佢想即買,因為我地冇IT/izzue信用咭,有會有九折;但我叫佢唔好住,對鞋都算大銀碼,我覺得問朋友的話,好容易會搵到個有IT/izzue信用咭囉;分分鐘問問下仲識人係IT/izzue做,起碼有七至八折,仲抵!果然,問下都有四個朋友有IT/izzue信用咭;人係貪心既,見咁易有折就問下有冇人係IT/izzue做,又有喎!


其實太陽哥哥叫左Vivian老公用IT/izzue信用咭幫佢買架,我梗係私底下叫Vivian hold住先啦;攪到Vivian真係唔好意思,要佢厄完太陽哥哥一日又一日,又要吹水話老公晚晚加班未有時間買;又攪到太陽哥哥好緊張驚無晒碼...因為我太想送比太陽哥哥麻,想比個驚喜佢呀!


今朝攞到手啦,臨出門口時放到咁,諗住等同太陽哥哥去完街返黎,佢一開門就見到!嘻嘻~~



平到五百幾蚊,好在上星期冇即買咁蠢咋!



對鞋我都覺得唔錯,casual smart或就咁casual牛仔褲都襯到!



沒有留言:

張貼留言