2011年5月19日 星期四

2011-05-19 (Thu) 太陽哥哥生日 - 晚飯篇@秋田鐵板燒

一個月前已訂定秋田鐵板燒,連廚師 Rollo 都訂埋!


太陽哥哥已急不及待玩新 iPhone!



呢度其中出名之一係service 好,一黎到已feel 到,侍應主動話幫我地影相!



餐牌~~呢度有三款二人餐及兩款四人餐選擇,難得生日,梗係豪d,食最貴的個款熊本二人餐啦!其實係我知太陽哥哥鍾意龍蝦+鮑魚啫!



點好菜後,廚師就會捧住食材出場,呢盤就係我地既食物!



龍蝦+鮑魚都係新鮮,識郁架,都好生猛呢!



呢客鵝肝蛋係廚師用架喎,餐牌上冇既~~鐵板都可蒸到蛋,犀利!



Rollo 示範『水的張力』,d水好似識跳舞咁,好勁呀!



鵝肝蛋入面有舊鵝肝,蛋上面有蟹釨及魚子醬,我咁大個女第一次食魚子醬咋,呢個蛋超好食呀! 



整龍蝦啦,睇住點拆肉點煮,最後噴火環節,成個過程都好精彩!



整鮑魚:



鵝肝多士~~呢味超級好食!我覺得比龍蝦鮑魚更出色!鵝肝超juicy,跟多士的配搭一絕呀!



龍蝦湯~~



和牛薄燒:



食到呢度已開始飽了,Rollo叫人上了小食比我地,話係請我地食架,仲話宜家飽飽地,係我地休息時間,亦即係佢既玩把戲時間開始;呢個亦係點解我揀呢度同太陽哥哥慶祝生日的原因,因為呢度好有氣氛,唔止齋食飯咁簡單架!



Rollo表演疊雞蛋,睇到我地眼定定!



Rollo表演完問我地想唔想試,我就叫太陽哥哥去試啦,咁難得,佢都好叻丫!



跟住第二個表演,Rollo知在座有人生日(當然係我訂檯時講定),就...寫完大家都拍手同好開心呀!用蛋寫字,仲要係倒轉咁寫,真係第一次見,又係睇到我眼定定!



寫完比足時間我地影相,侍應又好主動叫我地一齊影咁!



檯的另一邊有另一檯客人,Rollo都好識做咁為佢地提字,今次仲多筆劃!



大家又可輪流影相,今次我地仲拉埋Rollo!



跟住係最後一個表演環節 - 公仔炒飯,客人可自選公仔,太陽哥哥揀左蜘蛛俠!



製成品:



影相留念~~



影完就炒走晒,好唔捨得呀!



食完炒飯後仲有燒餅+雪糕做甜品:



Rollo咭片~~想食就book佢啦,佢真係超好人!



一年一度的太陽哥哥慶生活動就此劃上完美句號,雖然係留港慶祝,但我已盡力製造特別環節與驚喜,希望太陽哥哥能感到難忘啦!


沒有留言:

張貼留言