2011年5月19日 星期四

2011-05-19 (Thu) 太陽哥哥生日 - 預備篇

今朝好陰功架,七點半起身扮返工,出左門口去公園坐;到見到太陽哥哥返埋工,我先上返屋企!


即刻開工,要完成埋張生日咭~~咭唔難整,係麻煩囉,因為要"界"八角型,同埋好多層,真係幾麻煩架!



最難整係信封,因為我想難度高少少,唔好整正方型,想跟返張咭型整,但只係整到五角型咋,仲要係畫左幾次圖則先成功!



呢個線真係度左好耐位先畫到同計掂數~~



攪掂~~



好岩位丫~~



攪掂完又兼信封面太 dry,即刻諗到整心心;點知呢個看似好簡單的工序,足足整左我個幾鐘;可以d心心太細粒,按到我隻手掌都紅晒,仲好痛添!



作品完成啦~~



放多個上午,諗住時間好好用,點知攪張咭連埋寫咭,都用晒成個尋早;到一點幾就要怱怱出門口,為下午的驚喜作準備,就係...速遞上太陽公司!


呢個好得意的大火柴盒曲奇,就係尋日買定請太陽哥哥的同事們食架,呢個設計真係好可愛!



大火柴高度同我電話一樣!



set埋張wallpaper先,一拆禮物就擺到明係生日禮物啦!



出機時 set 左今日1200-1400時段會轉台,直至我出門口時都仲未轉,所以唔可以包禮物住;到我搭緊地鐵時轉左台啦,唯有係鰂魚涌站月台度先包禮物~~唔想比太陽哥哥估到係 iPhone,我用個大d既盒包住!哈哈~~



先去德宏大廈拎蛋糕,太陽哥哥講過agnes b蛋糕好味,加上可兩日前唔洗落鋪比錢都可係電話訂到,我就揀左agnes b喇!



一切準備就緒,就直上太陽公司啦!


其間當然一直keep住同Vivian保持聯絡啦,其實呢個上公司比surprise的 idea,係Vivian建議架,仲問埋大老闆都OK,唔係我點敢踩上去呀,所以真係好多謝Vivian今次的幫忙!其實唔止今年,上年送 iMac比太陽哥哥都係,年年都好在有佢幫手,唔係得我一人力量實做唔到咁保密啫!


沒有留言:

張貼留言