2011年5月19日 星期四

2011-05-19 (Thu) 太陽哥哥生日 - 驚喜篇

上到太陽公司,好攪笑的一個經歷,我自己都好開心,因為好成功!



因為怕1200-1400期間轉台時,佢見到舊手機突然冇晒網絡會起疑心,其實我今朝已經扮傻同佢講,我部手機突然冇左網絡,打去問smartone個staff話個別地區有意外,宜家搶修緊,要三點點先回復正常!


我一上到太陽公司,咁岩太陽哥哥去左洗手間,Vivian先帶我去meeting room度匿埋先;到太陽哥哥返黎坐返係位,我就拎住蛋糕去到佢背後,佢見到我當然好意外!


我同佢講:我係負責送蛋糕同禮物黎架!佢正想拆禮物之時,我問佢:做咩頭先打比您您唔聽既?佢話:smartone冇網絡喎!我話:唔係喎,我打到仲有響喎,唔信您試下打!佢一打,係禮物盒入面傳出鈴聲囉!


不過其實太陽哥哥估到我送 iPhone呀~~送完禮物後,佢話佢地剛食完飯仲飽,不如晏d先食,我就坐係Vivian旁邊hea下同各人傾下計,同埋欣賞佢地好大既無敵大海景,呢個view真係好靚,成邊都係落地大玻璃,係度返工好relaxing!


每個位的櫃桶仔都唔同色架~~



沉船呀~~



我係度大約個半鐘,開頭佢地諗住等埋大老闆返黎一齊切,後尾唔等啦,四點半就一齊切蛋糕!



睇得出太陽哥哥好開心~~



影相~~



呢張set得好,可惜係懞既!



食完蛋糕再影下相先~~先同Vivian影,真係好多謝佢今年又再次幫我夾手製造驚喜!



呢位係Clolia,係太陽哥哥係公司的呀囡喎,太陽哥哥仲一共有三個囡囡咁多呢,不過暫時只得一位同佢一齊過左新公司!



最後同太陽哥哥合照,好慶幸可以去到佢工作的地方,了解佢工作環境,原來係咁正架!



我五點就離開太陽公司,去銅鑼灣行街等太陽哥哥放工,跟住帶佢去灣仔食晚飯!


沒有留言:

張貼留言