2011年5月1日 星期日

2011-05-01 (Sun) 十天內第三次光顧聰嫂甜品.Dinner@火間土

今日同細妹去左銅鑼灣 Musee Tokyo,一齊join左個$555無限次脫毛,哈哈!諮詢完大家都好肚餓,佢又未試過聰嫂甜品,會合埋太陽哥哥後,我地就一齊去!


十日內我已經係第三次黎啦,好癲呀~~不過細妹都話好好食,證明我冇介紹錯,good!



之後我同太陽哥哥拍拖行街,夜晚去左『火間土』食晚飯,繼續呢期試新野的任務;其實好多年前我試過去北京道一號的總店,當時好難book,要早好多日前訂定檯架;知道銅鑼灣開分店時,一直想黎試下,今日終於有機會!



套碗碟好靚呀~~



我地叫左六樣野,食到超飽!



食薄餅時~~



抵食過早幾天試的『鉄の味』好多呢!



沒有留言:

張貼留言