2011年5月14日 星期六

2011-05-14 (Sat) 探BBs+太陽哥哥慶生日@Kim's Home

太陽哥哥舊同事Kim屋企又添多個囝囝,剛滿月幾日,今日約埋太陽哥哥舊同事一齊去Kim屋企拜訪;細BB會取名為敏雋,佢只係一個月就長到成個大人樣一樣,好攪笑!



又見到大BB敏昊,同佢玩真係好開心!



比我捕捉到sweet爆一幕~~



其實其他人下午已經黎到,因為太陽哥哥楂車+美極要返學,我地先晏黎,黎到已經六點半,同佢地相聚時間只係半個鐘,佢地就走啦,我地就繼續留低同Kim一家食飯!



佢地走晒後,得返我地自己玩~~



太陽哥哥好鍾意同大BB玩,踢波都笑到咁開心!



太陽哥哥整古人地,好衰呀!



玩飛天~~



大BB戴左媽咪個頭盔~~


太陽哥哥又整古佢,放佢落地,睇下個頭盔咁重佢起唔起到身喎,好變態呀!哈哈~~


不過又好輕易咁起到身呀!



晚飯我地叫左KFC外賣,好大包呀!



同大BB玩左成晚,佢同我都好 friend 喇,成日撩我!



飛行棋地毯~~



送禮比小BB先,有利是有衫仔!



衫仔係赤柱買左好耐啦,new born size,一直怕再唔黎探呀Kim BB會唔岩著,好在OK!BB媽咪都好鍾意我揀呢件青蛙仔,其實我都好鍾意,仲好想自己儲,但儲黎都冇用先打消念頭咋!



臨走時Kim話仲有野未做喎,原來...佢地預備左蛋糕比太陽哥哥呀!呢班朋友真有心,睇得出太陽哥哥好意外+好開心!



沒有留言:

張貼留言