2011年5月27日 星期五

2011-05-27 (Fri) 婚姻信望愛講座

Monique 早前介紹左一個關於婚姻既講座比我,佢會去聽,我睇過內容都好正面,學多d野都不錯,就問下太陽哥哥有冇興趣去;佢一向對宗教活動好抗拒架,我都抱住搏一搏既心態問佢,當然之前都有努力祈禱啦;點知佢第一句就答:好呀!令到我好開心呢~~



報左名成個月,今日終於到啦,我都好期待,因為自己第一次聽一d講婚姻既講座;開頭以為係公公婆婆係度玩d社區中心,點知唔係,呢度好grand好大個禮堂,仲全場爆滿!



今日好驚險呢,太陽哥哥呢幾日都唔洗點OT,但好黑仔地今朝收到好多jobs,佢十點幾就同我講定,好大機會要做到夜晚十一點,未必去到講座;去唔到講座我的確會失望,但工作都重要呀,所以都冇辦法,只能叫佢盡力啦;不過我宜家學緊交託及盼望,所以我全日一得閒就祈禱,希望奇蹟發生,一句都冇打擾太陽哥哥,只係默默交託;點知到五點幾,太陽哥哥話佢應該可以最快八點走;個講座1930-2130,其實佢八點走黎到都九點,只係參與到半個鐘;但我個刻都已經好開心,黎到好過冇到,比起之前黎唔到已經有賺,同埋我知佢已盡全力;我地七點幾先去,講座七點半準時開始,只係開始左半個鐘,太陽哥哥突然出現!嘩,早咁多既,佢話七點多就走得啦,我個刻真係好好好開心,我覺得老公好好,我知佢為左黎,日頭一定趕到好搏命!同埋我好感恩,交託及盼望係work架,個心平安好多,又唔會比到人壓力!比著以前既我,一定會忍唔住會問/催太陽哥哥工作成點呀?點解呢樣個樣等等~~



今晚主要係兩對結婚5年及25年的夫婦分享佢地的心路歷程,由新婚的不協調,去到互相體諒的磨合等;當中的例子及分享,有d都好攪笑;原來每對夫婦係生活習慣上都一定有唔同,因為成長環境及文化背景唔同;但只要用正面的方法去處理,就唔會有問題。佢地亦殘酷地指出,結婚後雙方一定變左樣,同拍拖時的個個人係唔同架,呢樣野一定要接受;因為生活瑣事及奔波會磨蝕感情,所以提醒我地記得定時將感情打返collagen or 排毒!


今晚時間關係,唔可以講學左好多,但當中都有得著;好似期望的落差、冇人係完美、唔好擺心事過夜、不受時下社會風氣影響要堅定婚姻的信念、溝而不通都好,都要溝通溝通再溝通、艱苦環境下都要支持對方、婚姻要keep住的三心兩意(細心愛心關心+情意愛意)、唔好focus on 問題 but think about the good momentsssssss...等等;think about the good moments 呢樣野好正,佢叫我地諗返結婚講我願意時,望住對方個剎那...仲記唔記得係點樣?全場靜左幾秒,大家都靜靜地諗返呢個moment,我自己個心都即刻諗到,我仲望下太陽哥哥,問佢記唔記得,佢都點頭;唔知呢,呢刻我覺得好感動!


呢兩句佢地教架:
True love is not loving a perfect person, but is loving an imperfect person perfectly.
I love you more than yesterday, but love you less than tomorrow.


為左再學多d,我地報左下個月攪的三堂課堂添呢!



沒有留言:

張貼留言