2009年4月28日 星期二

2009-04-28 (Tue) Lunch with 神秘人


自從Elsa離開中大後,我地好多年都冇機會一齊去食lunch啦,仲要係佢好鐘意既駿景園惠比壽!大約一個月前,yammy話好耐冇同我食飯,要約我喎,但約一個月後的今日,我問一個月後都咁早約定?我諗兩個人食飯,隨時都得啦;但佢話mark住先,咁我又無再為意...


點知前排,Elsa自爆話其實佢尋日去玩獨木丹,第二日都請埋假休息,所以就決定入黎同我地食飯,仲想扮神秘人,叫yammy約,到時出現比個驚喜我地,點知...自己又忍唔住話比我知!哈哈~~


Elsa的鐵板牛柳 (洋蔥汁):



我都係要鐵板牛柳,不過跟黑椒汁:




Jimmy、麥生同 Yammy 都係要壽司魚生定食:





難得的大合照,下次再食唔知係幾多年後 lu...不過都好多謝Elsa放假都老遠入黎同我地食個lunch!但我地今晚又會係PT見面喎,哈哈~~




沒有留言:

張貼留言