2009年4月9日 星期四

2009-04-09 (Thu) 女人街新森林焗之專門店

(17).gif




今日放工後約左威哥同媽咪去旺角,睇下威哥既舅仔西裝;睇完後就去左女人街食野,威哥介紹一間佢話好好味既"新森林焗之專門店",最重要係好經濟喎,佢成日出旺角都黎食,因為一個焗飯只係三四十蚊度,岩晒無咩收入既年青人喎~~





(17).gif




呢度大部份係焗野,每個焗飯/意粉亦可跟餐,我地叫左個二人餐再加兩個焗飯套餐!




(17).gif




媽咪upgrade既冬蔭功湯同我地三個既忌廉湯:



(17).gif




二人餐入面的蟹肉焗西蘭花、煙肉芝士焗薯、pizza:





(17).gif




西冷牛扒鴨胸焗飯:



芝士軟殼蟹石斑焗飯:



雞扒焗天使麵:



(17).gif




老實講句,焗薯同 pizza 都幾難食,個 pizza 賣相好好,但我咬左一啖就無食了;焗西蘭花就幾好味,尤其是個汁;主菜方面,我覺得我揀既天使麵好好味,其餘兩個都好麻麻...埋單二百多d,算唔算抵食呢?我就覺得唔抵啦,哈哈!



甜品意外之外地好好味,驚喜之作!




(17).gif


沒有留言:

張貼留言