2009年4月7日 星期二

2009-04-07 (Tue) 神奇七姐粉


今日同大家介紹好神奇既七姐粉:







其實我都唔知點解叫七姐粉,呢三個字係盒上面我都搵唔到,只係太陽媽媽係咁叫。用黎做咩?聽聞幾十前年d公公婆婆年代,女人會用黎拉面毛,整完塊面會又靚又滑,相信大家都聽過或者見過,只係我地未試過啫,哈哈!因為宜家有時係d小巷,都會見到有d婆婆擺檔做生意架!


但係佢仲有一個好勁既用途,相信大家都唔知,唔知唔出奇,因為我都係近來先知!就係用黎...抹銀器,可由已經變晒色抹到變返令立立!


其實係太陽媽媽聽我講,話我有d耳環變晒色,跟住佢話佢有辦法,仲幫我整到變返好似新既一樣呢!




左邊對耳環係正常銀器既顏色,而右邊個兩對係已變色的耳環:




用七姐粉抹完後(左邊未抹,右邊已抹),分別可真大呢!



呢對就左邊已抹,右邊未抹:



全部抹完後:




比返之前的相大家睇做個對比,變身前:



變身後:



真係勁大分別,好似新既一樣,厲害厲害!


唔少得梗係要唔該晒太陽媽媽啦,佢幫我用手逐隻逐隻耳環抹架,抹到d手指黑晒呢!邊有人咁得人疼錫架,好感動...哈哈!


 


沒有留言:

張貼留言