2009年4月14日 星期二

2009-04-14 (Tue) 復活節禮物


四天既復活節假期好快就過左,日日都蠻忙碌咁渡過左,唔知幾時再有個咁長既假期呢,我好想去旅行呀!


我係復活節假期收左兩份禮物,都係我既至愛送比我既!第一份係太陽哥哥畫比我既畫:



我勁好鐘意隻白兔仔頭箍,同埋我之前練左好耐既白兔牙甫士,好攪笑!




第二份係媽咪送既,有日返到去,間房多左隻船仔,釣住係個架度:





船仔載滿了零食,見到真係甜到入心...!



載住既零食,就好似媽咪載住佢既愛心一樣,慢慢駛埋黎送比我...好感動好感動!小小的禮物,加上小小的心意 - 將零食放係一個kinder出奇蛋用完既盒仔度;再加上一個小小的動作 - 把它釣係我個書房架仔度...逐小逐小,咁就堆砌出無限既愛!


媽咪+太陽哥哥,兩個都係我既至愛,I LOVE YOU ALL!



沒有留言:

張貼留言