2009年4月27日 星期一

2009-04-27 (Mon) 房屋署 & 見諾諾

 
 
 
 
 
 
 
 


今日有重要事情要辦,所以請假一天,仲出動全家總動員呢!我地要去房屋署攪d野,去得房屋署,梗係同未來住屋有關,所以咪叫重要事情囉!因為都算做正經野,冇時間影相呀,只係係等候琪琪同威哥期間,同媽咪去左M記食早餐咋!



 
 
 
 
 
 
 
 


放得一整日假,梗係要抽時間見諾諾啦,我地over左一個星期冇見呀,再唔見佢,我驚佢見到我唔識叫恩恩呀!攪掂完房屋署d野後,即刻call表姐,約好係沙田美心等;今日琪琪都黎埋,威哥就自己返屋企先!


黎到先食飯,諾諾繼續學緊自己"不"野食:




 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾成檯面既"玩具",都係我同琪琪供應架,哈哈~~


扭計時的陰功樣,仲有一大點眼淚呢...



 
 
 
 
 
 
 
 


今日有新野喎,就係玩畫畫~~



 
 
 
 
 
 
 
 


畫完仲話比我知,呢個樣好得意呀!



 
 
 
 
 
 
 
 


諗走時放諾諾落地,佢拎住抹住手仔既濕紙巾繼續周圍抹,好攪笑呀!



 
 
 
 
 
 
 
 


跟住我地去citysuper買餸,途中諾諾比我抱佢呀,唔係人人比抱架!



媽咪仲同佢係度玩添,睇諾諾笑到幾開心!請留意,諾諾仲楂住緊頭先周圍抹野既濕紙巾呀,哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 


買餸啦,想食咩呀?牛扒?嘩,真係識貨喎!嘻嘻~~



 
 
 
 
 
 
 
 


跟住睇蟹蟹,開頭有d驚咁,但好快又笑又想掂啦!



 
 
 
 
 
 
 
 


為左比小王爺有足夠既視野空間,我呢位隨從係調轉方向咁推車架!跟住諾諾又好攪笑咁扶實,咁扶住我都係第一次見!



諾諾對我手車一d都唔驚喎!勁!下次再推快d先~~




 
 
 
 
 
 
 
 


係停車場時,勉強被琪琪抱左陣啦~~諾諾您唔好咁啦,您著住對baby nike係琪琪買比您架,琪琪都好錫您架!



舅婆抱當然無問題,仲smile添~~



拎泊車咭:




 
 
 
 
 
 
 
 


返到屋企,諾諾識自己除襪架,除完仲識拎去廁所添,好叻仔呀!




 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾介紹佢張新床比我地睇呀,嘩...好靚呀!



要換衫訓晏覺啦,件底衫好baby呀!



 
 
 
 
 
 
 
 


我問諾諾點訓覺,佢就示範比我睇,又挨底又起身,仲攬住bear bear呢,好攪笑!



 
 
 
 
 
 
 
 


我仲發現個攬攬有綿羊仔圖案呀!



好男仔既窗簾呀~~



 
 
 
 
 
 
 
 


真係訓左啦,訓得好"林"添呢~~



 
 
 
 
 
 
 
 

諾諾訓覺後就係我地既放飯時間,要食野補充體力一陣再戰,呀butt又整雞翼我食啦!



保持水準,好味道!



 
 
 
 
 
 
 
 


表姐話諾諾訓醒只會係床度發出聲音求救,唔會自己落地架,表姐屋企有類似rocky talky既機,我地聽到諾諾既聲,就慢慢推開度門,佢真係醒左自己係度玩緊呀!



我地仲偷拍,不過被諾諾發現左,哈哈~~




 
 
 
 
 
 
 
 


跟住Play Time,我地玩爬爬:



又玩一齊唱歌歌:




 
 
 
 
 
 
 
 


學 one two three:


要幫手諾諾識叫恩恩啦,仲叫得好大聲呢!表姐話恩恩呢個排名好前呢,係繼媽媽爸爸婆婆之後架啦,嘩...真係排得好前呢!



我地宜家咁friend,叫諾諾kiss我梗無問題啦!yeah~~



 
 
 
 
 
 
 
 


夜晚又被姑媽姑丈拉左去食飯,太陽哥哥都黎埋一份!呢餐好豐富呀,條魚幾大條!但我冇胃口,食左好少好少...




 
 
 
 
 
 
 
 


姑丈醒左魚頭比琪琪食,睇下隻眼,跌左粒眼球出黎架,好核突呀...!




今晚太陽哥哥同諾諾坐,仲教諾諾畫畫,不過太陽哥哥有時畫得太靚,諾諾反而唔知咩黎架,好似左邊架車,係立體畫法,問諾諾係咩,佢冇反應;反而右邊平面畫法個架,諾諾一望就話 car,您話攪唔攪笑丫,真係笑爆咀呀!




 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言