2009年4月19日 星期日

2009-04-19 (Sun) Tea@馬泰


今日輪到琪琪接受威哥的三福邀請,琪琪仲接受左呢份禮物,亦即等於決了志...雖然我對佢呢個決定都好質疑,不過每個人有唔同既選擇同諗法,我自己未接受到,唔等於人地都唔可以接受既,我只希望決定得既,就做到一個好既榜樣,唔好比人覺得失見證~~


之後媽咪話出葵芳食tea慶祝,又去左馬泰呀!




我地叫左兩客海南雞飯,一客拼盤,同埋一客豬頸肉+木瓜絲沙律:




今日發生左件自己都控制唔到既事,街上仲好多人見到添,真係醜怪!其實我都唔知點解,只係覺得個刻好辛苦,好大壓力,係咪呢世都要係咁呢?情緒上受到好大衝擊,所以爆發了...媽咪可能都有嚇親,一路以黎,三姊弟入面,相信佢最放心同最唔洗擔心個個係我,點知我都有失控既一刻,我唔知再係咁落去,會唔會崩潰,希望上天會有好既安排給我吧...



沒有留言:

張貼留言