2009年4月10日 星期五

2009-04-10 (Fri) 揀婚紗相@珀麗灣

 


等埋太陽哥哥黎到,我地就入珀麗灣啦,大家呢幾日都好期待睇相呢,連Elsa唔係主角都同我地一樣咁緊張,佢之前仲話怕到時張張都好靚,唔記得佢黎既真正目的係要控制住我地呢,真係攪笑喇!



 


黎到先係貴妃椅度等...



 


揀相全個過程剛剛用左三個鐘,成個過程我地三個都冇咩好大既意見不合,尤其是我同太陽哥哥,簡直夾到啤,鐘意個d都近乎一樣;二百三十張相入面,我地未去前計好budget大概加五千蚊買相啦,咁一共會有七八十張,最後final揀左七十四,within budget入面,非常順利!


不過覺得自己最幸運係有個肯笑肯癲既男朋友,當然雙方都要配合到啦,因為呢,全輯相七十幾張入面,我既獨照只佔兩張,太陽哥哥既只佔一張,亦即係話,其餘全是滿意合照,勁開心!因為揀合照係麻煩的一環,有d可能係您靚我唔靚,有d可能係我靚您唔靚,好難得咁多張我同太陽哥哥雙方都係滿意既!


聽過有dcase係個女仔狂揀自己獨照,係咁張張都話好靚好靚,唔理個男仔,而好慶幸自己唔係咁,其實有d獨照太陽哥哥話影得我靚叫我揀架,但我都堅持唔要,因為覺得結婚相喎,梗係兩個人一齊架麻,加上我地好多合照都好夾麻!仲有dcase係男仔木木獨獨,笑唔出冇表情,攪到d合照揀又唔係,唔揀又唔係;又好慶幸,呢方面我一早知太陽哥哥實會勝任,唔係影相個日就唔會攝影師同錄影師都一致話我地好影啦,仲話太陽哥哥係演技派添,表情呢方面,反而我冇太陽哥哥咁有天份呢!


講返揀相,最鐘意係馬灣公園同沙灘個d,張張都想要咁滯,因為全是我地想要既開心sweet style,但一共有二百三十張相,冇可能要晒,唯有作出捨棄,近似的甫士,或者同一個場景,亦要作出選擇!


去個日係假期第一日,唔知係咪因為咁,去到都見到幾多人,出面既位置已被坐滿,我地就被安排去一間房度,由於sales姐姐們全係出面serve緊其他客,佢地唯有叫我地自己睇住先,嘩,對我地黎講簡直正爆啦!冇人睇住就會放肆,係第一round睇相時,我每張都偷影,仲係全部影晒,哈哈!雖然係影電腦mon,但都好過冇啦,留返個紀念或者record囉,因為唔揀個d相,永遠都唔會睇得返架麻;雖然唔可能再做 further production,偷影到已經好好了!


為保留新鮮感,揀左既相等兩個月後我拎左先比大家睇啦,係度不如比大家睇下foul左個d啦,不過由於係電腦偷影,唔係咁清,請見諒~~


先係迪欣湖:



 


馬灣公園:



 


馬灣沙灘:



係咪覺得foul左個d都好靚,做咩foul左去呢(哈哈!!)?其實馬灣公園同沙灘真係八成都唔錯,但要忍手,唯有狠心放棄,加上...揀左個d係仲靚過呢d架呢!哈哈~~ 仲有好攪笑係,太陽哥哥話影波鞋個兩張影到對鞋好靚好有藝術感,要揀喎...但點會百幾蚊一張相揀張冇人架,玩野咩,哈哈~~


 


室內景:



 


夜景:



以上呢d相唔會再出現架啦,其實係二百三十張入面foul三分二,有d都幾難做架,好在我地三個都有共識,獨照又一於好少理,先咁順利完成揀相呢個浩大工程!係度要多謝Elsa係成個過程做左我地既budget controller,仲要攪到佢帶黎個堂弟係梳化訓左兩個鐘!哈哈~~


 


攪掂後都成九點啦,即刻衝去惠比壽食野,呢間惠比壽係駿景園都有架,以前Elsa仲好鐘意去個度既 lunch鐵板燒,我知珀麗灣有分店,即刻同Elsa講揀完相去個度食,原先我地book左八點半,點知都係遲左半個鐘!



太陽哥哥的軟殼蟹炒飯:



Elsa堂弟又係叫軟殼蟹炒飯,借埋佢個碟黎影先!



我的辛辣牛肉手打窩烏冬:



 


Elsa堂弟唔肯上鏡呀~~



Elsa的九州燒肉手打窩烏冬:





另外叫了四款小食,三文魚壽司:



鹽燒牛舌(勁正!!):



鹽燒雞翼(正!!):



燒雞軟骨(正!!):



呢度d燒物真係唔錯,款款都好好味!為左多謝Elsa,呢餐梗係我地請客啦!食完返出葵芳已經成十一點啦,攪到佢地咁夜,真係唔好意思呢,好在聽日仲係假期咋,不過今日真係好開心呀!


 


沒有留言:

張貼留言