2009年4月5日 星期日

2009-04-05 (Sun) 清明拜山


今日要去大嶼山拜山,我地成三點先出發,因為威哥有事在身,都好,等我訓晏d,因為尋晚開始唔係咁舒服,仲係咁發冷,要媽咪比多張被我冚!今朝一碗淨水餃都食唔到,食得四粒仲要媽咪幫手,真係無胃口!


大嶼山開左新路兩個月,joe哥講我先知;因為我唔舒服坐車頭,個位大得黎又可恰下,佢地後面就迫d啦,哈哈!



新路彎位照樣都係咁多,但單線變了雙線,視野闊好多!




去觀音廟既路要坐足半個鐘的士先到,過好多彎,亦要經過好多樹林!




呢位咪joe哥囉,我地每次黎大嶼山call的士都要搵佢,尋晚已book定佢啦,因為佢咭片寫joe wong,我咪叫佢做joe哥囉!佢好好人架,係大澳住,所以一身黑皮膚,仲識講流利英語,今日先聽完佢講電話,勁!一程半個鐘跟錶要$14X,佢收齊頭$140咋;雖然平左幾蚊,但來回都要$280,其實都幾金!



經過石壁監獄:




去到啦...



整理鮮花...




拜見完先人後,就出去行陣同影下相,joe哥會等我地三十分鐘!




呢度好高,每次黎到都好似去左少林寺一樣,哈哈!細妹今日條花裙好搶眼又誇張,影左以下攪笑相片:




今日先知有兩座廟分別叫鐘樓同鼓樓:




鼓樓前面有個欄杆,細妹見到就諗起d跳起相...於是我地叫威哥跳,諗過好多idea,甚至扮spiderman爬牆咁爬上去,但好難扮得似...最後就咁扮就算啦,都好攪笑!



跟住呢張捕捉得咁好既跳相,當然係我楂機啦,型!似spiderman係上面飛落黎嗎?



過程就由細妹相機拍低,有兩部相機就有呢個好處,一部影相一部movie,勁!




媽咪去完廁所出黎,見我地拍完威哥跳,佢話佢又要跳喎,不過佢跳得...好驚咁喎,好高咩?又唔係丫...



過程一樣有movie:




跟住細妹見我同太陽哥哥平時跳得多,試下同威哥二人組,下面係我地商量緊擺咩甫士好...好似冇擔心過跳唔到,實掂硬咁喎,哈哈!



可能高度同體重都太大分別,影出黎一高一低,同埋按快門應該遲左少少,所以唔係好perfect!都係同太陽哥哥夾d,哈哈!但由於我唔太舒服,都冇再玩啦,跳一下就算了!



過程又係有movie,好爆笑!




拜完山joe哥車返我地到東涌已五點啦,行左陣outlet,好多人唔多想行,跟住就返青衣食晚飯啦!前幾天跟太陽哥哥去了稻香試一蚊雞覺得唔錯,今日同屋企人就試潮樓一蚊雞啦!



今餐順道慶祝埋威哥同琪琪既四月生日,我地叫左個四人餐,另外加左隻一蚊砵頭梅子雞同潮州糖醋煎麵!




我唔舒服根本冇胃口,今朝食左四隻水餃後都未肚餓過,已經叫佢地唔好叫咁多野,點知...都係成檯都係!我食得最多係碗翅,成碗食晒!跟住食左一舊蝦球、兩條豆、魯水蛋兩片、鵝片兩塊,成碟雞菜魚麵掂都冇掂過...好攰好眼訓,只想快d訓去訓覺...




沒有留言:

張貼留言