2009年4月16日 星期四

2009-04-16 (Thu) 與諾諾西環赤柱一天遊 (下)

(29).gif


跟住佢地係度傾計織冷衫,我就同諾諾一齊玩,佢都好黐我呢,好開心呀!做褓姆之餘,我亦充當埋攝影師,幫諾諾影靚相,我既標準係要笑,或者有得意表情先收貨架!大家睇下諾諾cute唔cute先?張張都有表情架!



(29).gif


好鬼祟呀,隻手仔想做咩呢?



呢張我問諾諾where're your eyes?佢就眨眼啦~~



(29).gif


以下呢三張我最鐘意,第一張好似係度裝我咁,第二張係smile,第三張係hello~~



(29).gif


不過影靚相係要付出代價架,首先要長期好似國內同胞咁踎係度,攰到有人行過時,我都冇咩力起身迴避,反而繼續踎係度,等佢地避開我然後行過我身邊;當一班人係我身邊行過時,我仲 feel 到自己有d似乞衣呢,哈哈!


第二係小朋友實係咁行黎行去,我要keep住氹諾諾坐低比我影相架;最攪笑係諾諾對掌握「坐」仲有一段距離,佢會比大人早左少少時間轉身,跟住向後吞吞吞,直至feel到可以坐為止,真係好攪笑!



雖然長期踎係度好攰,但換黎諾諾記得我叫「恩恩」,佢每次叫「恩恩」,我都好開心呀!!! 



(29).gif


跟住有個路人BB囡經過,佢一手搶左諾諾手上個紙巾套,所以諾諾唔係咁睬佢,哈哈!跟住個媽媽拎返比我地,個BB囡竟然發出叫喊聲,諾諾見狀好驚咁走過我身邊攬住我呀!嘩~呢下...原來我比到諾諾咁大安全感架,超開心,開心到今晚實訓唔著啫!哈哈~~



close up諾諾仔鱷魚鞋仔啫,真係好襯oscar個件tee呀!



(29).gif


表姐幫我同諾諾係海邊影返張相留念先~~



我就係咁好似褓姆咁睇實諾諾爬黎爬去、走黎走去啦~~



(29).gif


影左咁多張oscar造型,係時候換第二個big bird造型喇!諾諾好似天生係model BB一樣,竟可以擺左咁多個甫士既,仲係個個都好 kawaii,勁呀!



(29).gif


呢兩張勁嗲,好可愛!



(29).gif


呢張指天相我覺得係今日最好之作,指上個天好有feel,個天仲岩岩光光地,唔知可唔可以拎去參展呢?哈哈~~



(29).gif


跟住又有個路人BB囡經過,又係囡,佢好想同諾諾玩呢,佢係外國baby黎架,叫lucy呀!



比左個水樽諾諾玩佢好似如獲至寶一樣,係度楂住好耐都唔捨得放低!



(29).gif


又係練習時間:where's your tongue?



where're your teeth?諾諾有d動作/發音,會倒及牙架,好似say PLEASE 時都係,我覺得好得意呀!



(29).gif


跟住開始落雨,我地就離開海旁,又去左shopping again;之後決定一齊食埋晚飯,仲就晒我地揀左青衣城呢!由赤柱到青衣,我又同諾諾一齊係車度訓覺,今日係第二次同諾諾一齊訓覺覺豬啦,哈哈~~


我地去左青衣聯邦,諾諾係度做咩呀?



哦,原來玩 peekabu~~



(29).gif


我地食左好多野呀,唔記得影條魚添,個冬瓜盅d料好正呢!



(29).gif



咁多野食,有咩人呢?原來加埋表姐夫同姑丈!


雖然玩到好攰,但今日真係過得好充實兼好開心呢!下次見諾諾,好大可能係...後日呀,咁快?係呀!哈哈~~


(29).gif


沒有留言:

張貼留言