2009年4月25日 星期六

2009-04-25 (Sat) 四月之星慶祝

 


今日係碌齡之友四月之星慶祝,呀健book了佢住的爵悅庭會所兩小時為慶祝地點;四月之星應該有琪琪+子元BB,但琪琪話怕悶,同埋唔好意思,好似平時無蒲頭一蒲頭就要人地請咁,所以唔黎了~~



 


呢間房可真大呢,還可唱卡拉OK,不過碟要自備。



 


我同Phoebe件衫一樣架,連襯色都一樣,黑配灰,一上一下,好攪笑呀!



 


我們的晚餐係KFC+Pizza Hut,高度肥膩食品,奈何我一d都唔岩食,加上我個胃唔舒服,唔可再放入咁油膩既食物了;我最終只食了幾啖意粉同飯,冇野食情況下揀了葡tart...其實第二次落單時,我講過只想食一盒意粉就可以了,但黎到時得兩盒,加上佢地應該唔記得了,取出時又沒有放在我個邊,跟住好快就被開封同分食了,唉~~都幾無奈呢!



 


連環快拍的大合照,矮的朋友好像不見了...哈哈~~



 


非洲教子元BB切蛋糕,真係教壞手勢呀!



 


各人同子元合照:



之後佢地繼續去碌齡,我就冇咩體力喇,剛巧子元要回嫲嫲屋企,我就坐埋順風車返青衣!


 


沒有留言:

張貼留言