2009年4月22日 星期三

2009-04-22 (Wed) Shopping for baby dressing at Stanley!!


上星期同表姐佢地一齊入赤柱,我發現個度dBB衫勁抵呀,就係呢間舖頭,認住佢啦!




有幾抵呀?呢d咁cute既BB衫,只係平均$39/$49件架咋,部份仲要係carter's既美國童裝名牌,不過當然係水貨先咁平啦!




我最後都揀左三件,幫太陽哥哥買比victor個囡囡,佢八月就一歲啦,所以我買左一歲既 size,希望佢岩著啦!


呢個青厘子我認得馬仔都有買比佢肚入面個B架,原來佢都黎呢度買既;成個pat pat有粒大青厘子,加埋尿片漲卜卜,我覺得BB著起實勁cutie啫!



呢件魚魚我又好鐘意,其實上面橙色個件同呢件同款架,但因為我唔係咁鐘意花花,所以最後揀左魚魚囉;不過諗返橙色都好特別,早知買埋啦!嘻嘻~~



呢件較闊身同埋斷了碼,所以買了九個月大既size!




呢度仲有crocs BB鞋,呢個款我出面未見過呢,型呀!




沒有留言:

張貼留言