2009年4月8日 星期三

2009-04-08 (Wed) 花園街的新奇東西

(8).gif


個日同媽咪行花園街,發現有個檔口賣好多新奇既野,我用新奇兩個字,係因為好多野我都未見過架...您地又見過未呢?


按摩系列:



(8).gif


呢個用黎增高鼻既物體,我就有所保留喇!



去角質:



前髮造型夾:



脫面毛器:



(8).gif


呢個大概一年前已見過了,對我並不新奇;用法係就咁放上頭髮上面,跟住佢唔會跌落黎架,黐得好實,方便化妝!



(8).gif


以下三樣係我較為有興趣的:


雙眼皮夾:可以同太陽哥哥試下,哈哈!



黑頭清潔棒棒:棒上有突出的軟身刺刺,但夠唔夠力捽d黑頭出黎呢?



眼部落妝棒棒:軟身的,眼睛卸妝都幾麻煩,唔知係咪真係work呢?



(8).gif


媽咪買了的鬈頭梳




(8).gif



沒有留言:

張貼留言