2009年4月11日 星期六

2009-04-11 (Sat) 吃喝玩樂@NokNok's Home


第二天的復活節假期,我地會全日係表姐屋企渡過,媽咪教表姐織冷衫,我就同諾諾玩,仲會午餐晚餐都係表姐屋企食,最攪笑係有個唔係我地家族既朋友仔都會黎,就係SaSa喇!因為我地要教諾諾叫Elsa,但雙音對諾諾太難喇,唯有呢日叫Elsa做SaSa啦,叫叫下,我反而覺得幾好聽呢?SaSa呵?嘻嘻~~



睇我地玩得幾開心,諾諾聽到音樂就會跳舞,佢仲識聽"轉",叻仔!除左叻,佢仲好醒添,玩玩下都"瞄"到我兩次拍緊movie,跟住要走過黎睇呢!




SaSa同諾諾玩swing:




我的午餐非常豐富,淨係食丸都飽,平時冇工人服侍,咁難得,我梗係食晒d...丸囉,哈哈!麵就真係食唔晒喇...




媽咪除左要教表姐織冷衫,仲有個任務係教表姐整豬肉乾!



大廚:




SaSa都要同大廚影返張!



SaSa仲好乖咁幫手,右下角隻手係佢架,佢幫媽咪拉住保鮮紙,等roll得方便d!有SaSa係度真係好,因為呢d野就變左唔洗我做囉,哈哈!Yeah~~




表姐負責落黑椒:



得左!落得好均勻喎!




入焗爐:



計時間:




焗+ing:



中間要不停反轉同搽honey:




成形中:



攪掂啦~~




我地係廚房冇野做又周圍影相,今日先知原來櫥櫃有格係咁型呀,專放調味料!




因為工人係泰國人,所以今晚係食泰國菜呀,嘩,我既favourite,正呀!估下呢d配菜係整咩餸呢?


呢個係木瓜絲沙律,媽咪好鐘意食既:



呢個一睇就知係泰式辣鳳爪啦:



呢個係冬蔭功既湯料:




睇下個廚房幾色彩繽紛!




諾諾訓醒食SaSa買黎既紙包蛋糕,特登另外買比諾諾少爺架!




似乎今日媽咪係最忙碌個個,跟住佢要跟工人學整木瓜絲沙律!




攪掂後佢好開心咁捧住衝出黎話:我整架我整架!



製成品,又好似幾似模似樣喎!




太陽哥哥放工後都黎埋食飯,諾諾都幾跟佢,起碼肯同佢一齊玩仲比佢抱,我都有d出奇,咁少見應該好陌生架麻;但我知諾諾都好鐘意同表姐夫玩,所以我估諾諾應該鐘意同男仔/哥哥玩多d,可能似爸爸有安全感掛?!



兩隻腳仔Q埋好得意呀!



呢個movie好攪笑架,我地同諾諾玩射籃球,咁岩我今日發現諾諾有個新玩具,係一個大既沙灘波波,我就拎埋黎比佢射,睇下佢見到個波穿唔過時有咩反應,點知...佢好驚咁行開呀,仲係散開咁向外"吞",勁爆笑!大家記得留意佢個表情呀~~




我們的晚餐,最鐘意係個鹽燒雞翼好正,拍得住日本食肆,我食左好多隻!



其次冬蔭功都好好味,不過唔夠辣,但冇計,因為表姐同太陽哥哥都食唔到辣!



還有泰式鳳爪、咖哩南瓜牛肉:




沒有留言:

張貼留言