2009年4月18日 星期六

2009-04-18 (Sat) Nok Nok's Home again~~

 


前日先放假同諾諾遊山玩水左一日,只係得尋日冇見,已經好掛住佢啦,今日又忍唔住要去見佢!表姐仲攪笑,九點半己打比我,問我起身未,因為諾諾早左起身呀!但我當時仲訓緊,哈哈~~


去到表姐屋企十一點幾,諾諾食緊mum mum,佢見到我識叫我做恩恩呀,超開心!食完野放佢落地,一見佢呢件訓覺衫就覺得好靚啦,d樹葉係立體架,係縫起棵樹上面架,加埋個平腳cutting,似足潛水衣一樣,型呀!



 


諾諾見我影佢相,好攪笑咁行遠d,似為佢走開啦,點知跟住佢拎轉身定定咁對住我,原來擺甫士比我影相呀!哈哈~~



 


跟住換走訓覺衫,換上件女仔衫,哈哈~~有前有後:



 


褲浪位好攪笑,有隻公仔架...


黎個close up先,嘻嘻~~



 


諾諾識one同nine,唔識個d佢會擰頭,表姐夫教佢two,每次大人講two,諾諾會駁住話three!好攪笑~~


 

 


午飯又係呀butt煮比我地食,我怕唔好意思,叫左表姐煮簡單野,有炒飯同湯,仲有表姐夫特登同表姐講:嘉恩鐘意食呀butt既雞翼呀!所以又有雞翼食,真係有我心啦,定係表姐夫自己都想食呢,因為我知佢都鐘意食架,上次仲同我講下次試呀butt既黑椒雞翼丫,都唔錯架咁!嘻嘻~~


雞翼真係勁好味,一於下次再encore!



 


我地食野,諾諾又拎住個食物盒話要食野呀,我問佢咩黎,佢好大聲話mum mum呢!



 


嘩,諾諾您攪咩呀?




 


我陪諾諾玩積木+ing:



 


跟住諾諾訓晏覺,我就冇野做,走去影低諾諾另一作品,睇唔睇得出係咩黎呀?



後面仲有寫低諾諾英文名clement呢!



 


睇下我同諾諾幾friend,佢肯坐係我大脾度睇電視架!



今日表姐本身有朋友黎屋企探佢,係一家三口,呢個BB囝叫Ethan,大諾諾一日架咋,但佢個樣好似幾歲個d大BB呢!


 

 


只相差

一日既BB就已經要分哥哥同弟弟啦,佢地明唔明既呢?哈哈~~


Ethan好熱情咁攬諾諾,諾諾好似有d驚呢...



 


開始一齊玩得好開心啦喎~~



 


相差一日出世,邊個高d呢?好似一樣啫~~



 


睇下諾諾d衫褲,摺得好整六呢!淨係口水肩都成叠!



去人屋企仲拎野走,表姐見我成日聞諾諾,又話諾諾好香,佢就比左支諾諾用開既chicco BB柔順劑比我啦,嘩,呢份係大禮黎架,起碼表姐佢地d衫都冇用,呀butt淨係洗諾諾d衫先用架!真係多謝晒,嘻嘻~~



 


因為表姐有客人,我地都不適宜久留,影左幾張相就走啦;因為落好大雨,表姐車我地去巴士總站,太陽哥哥就係葵芳等我同媽咪一齊食晚飯,我地去食譚仔記,食完媽咪就返屋企先,我就同太陽哥哥去starbucks傾下計,跟住就返屋企,咁就過左一日啦~~


 


沒有留言:

張貼留言