2008年9月29日 星期一

2008-09-29 (Mon) 鼻咽覆診


今日要去威記鼻咽覆診,太陽哥哥陪我去,仲拍埋短片添!醫生同姑娘都勁nice,仲對住鏡頭笑呢!


一路好驚又要好似上次咁插條喉入到好入咁檢查,d麻醉藥都唔多掂既!點知今次唔洗呀,只係係個鼻窿外圍照咋!好彩咋!不過我其實講左個大話,醫生問我上次做完operation後有冇再流過鼻血,其實流過一次架,仲幾多添,當時太陽哥哥仲拎過好幾張紙巾比我先攪掂;但我驚如實講醫生又要"勒"條血管,好痛架麻...所以咪話冇再流過囉!唔知係咪咁先唔洗塞咁入檢查呢?不過醫生話一再流血就要去睇佢喎,但我心諗,唔洗咁誇掛?今次咁,檢查幾分鐘都要一千蚊,上次做埋operation就要二千,流一流就去見佢,咪好貴?雖然唔洗我比,但我覺得好貴呀!








因為覆診係下晝,我上晝就請左AL,同太陽哥哥去富豪個邊唱lunch K,因為呢度可claim $16 的士錢,正!唱完K先去睇醫生,嘻嘻~~



 


沒有留言:

張貼留言