2008年9月13日 星期六

2008-09-13 (Sat) 長洲食海鮮迎月


今日係迎月日,明天就係中秋了;等太陽哥哥楂車放工後,我地就入左長洲,一來為探太陽哥哥的好朋友jimmy的父母,拎盒月餅比佢地;二來我地就順道食海鮮迎月!


黃昏時候到達長洲,太陽剛開始落山,係船尾甲板上捕捉了日落美景!








先探jimmy父母,原來世伯係度開髮型屋的,型!之後唔阻住人地開飯啦,我地就周圍行下;去了上次黎過的耳環舖頭,買了一對可愛耳環,佢地對腳識郁架!




沿住海旁全都係海鮮食店,好多人呢,相信因為中秋節,好多年青人入黎camping添!自覺自己老了,以前我都好鐘意同朋友去camp玩呢,好懷念呀!最後,等左有海邊位的食店,睇下,後面真係勁多人架!





我地叫左個二人海鮮餐,印象中,應該係第一次同太陽哥哥兩個人食中菜加海鮮餐,因為中菜通常多d人先食到麻,今次有二人海鮮餐,正呀!





始終係兩人餐,唔會好多餸,其實我仲想食帶子、鮑魚、扇貝、椒鹽鮮魷...







八月十四長洲夜空的月亮,已好光好圓了!





應下節先,飯後散步時,買了個楊桃燈籠,呢個就係我今年既燈籠喇!






回程時影低迎月日的我倆做個紀念,著燈、開燈都影張先,哈哈!





返到香港碼頭,見到有人圍住d野;八掛的我,當然又走上去八下,原來有個叔叔釣左條好大既魚呀!估唔到係咁近岸的地方都會有咁大的魚釣到...望下佢個桶,原來釣左唔止一條添,好勁呀!





沒有留言:

張貼留言