2008年9月10日 星期三

2008-09-10 (Wed) 好特別的北海道西瓜 & 好多 jumbo size 得意野


暑假時有位朋友去了北海道,跟我分享了旅行相片,有幾張我很喜歡的,係呢度同大家分享下;先係正方形同金字塔西瓜:



好特別的北海道西瓜,真係能吃嗎??



細菌小子係我愛上chip & dale前的寵兒,點解我去個次去北海道時又見唔到呢個小石像既?好想同佢影呀!




我都有去過登別地獄谷,但我完全見唔到呢兩個咁大個的地藏尊,唔係咁 jumbo size既野我實會影啦,可惜可惜...跟團同自由行真係好大分別呀!



花田又有兩個超巨型稻草人,仲係一男一女添,好kawaii呀!要賞花的話,一定要夏天去北海道先能欣賞到,仲要唔同月份有唔同的花呢!可以的話,我都想試下夏天去北海道!




一望冇際的薰衣草田,薰衣草的鮮花香味我就麻麻地,但我就幾鐘意用薰衣草製的產品既味道,好似body lotion、hand cream、沐浴露等咁,好鐘意用完留係身上的個種香味,唔知薰衣草波子汽水又係咩味道呢?




又有巨型物體出現,今次係北海道盛產的哈蜜瓜,我都好想影返張呀!




沒有留言:

張貼留言