2008年9月9日 星期二

2008-09-09 (Tue) Demo婚宴


今晚跟太陽哥哥去左Demo婚宴,雖然係Demo,但一d都唔馬虎,登晒報紙呢!





商場入面設有專用電梯區比呢間酒樓,入面有兩部電梯係only間酒樓專用,成個商場其他酒樓都冇,又真係幾威咁喎!





今日亦係酒樓的開幕酒會,所有高層都係度,仲有晒攝製隊拍宣傳片呢!個場新裝修,聽日先正式營業,當然好新好靚,仿教堂設計感覺亦好浪漫,但兩條大柱同閣樓下面的部份樓底實在好低呀...其次係個檯好細...








雲石樓梯行上去就係閣樓地區:







今晚當然食野都好緊要啦,話就話Demo婚宴,但同去飲並無分別架;不過咁多陌生人係度,唔方面影d餸,好異相架麻!


普通的一道炸蟹拑,酒樓也好講究它的賣相,撇除我鐘唔鐘意食蟹拑,呢下都幾 impressed到我;我亦第一次見到婚宴用心型做的甜品,我覺得好特別呢!





紀念品係一對兩支紅酒,紅酒我就冇興趣啦,但覺得個袋設計好特別同得意呀!




沒有留言:

張貼留言