2008年9月24日 星期三

2008-09-24 (Wed) Dinner @ 清亭燕萍 & 2008 Xmas Card


今日要返part-time training一個鐘,去到銅鑼灣咁遠先計返一個鐘人工咋,所以唔想晒左黎到銅鑼灣既機會,就約左太陽哥哥放工黎食野;我地去左清亭燕萍食越南野,叫左我最鐘意食的雞翼(照高卡路里!!),同埋上次食過返尋味既椰青焗海鮮飯!






太陽哥哥己完成了今年的聖誕咭啦,我當然係第一位先睹既人啦!睇住佢由鉛筆稿一步一步咁做,終於大功告成,我當然都好開心啦,因為又係有我份架,仲有我個樣呢!


由於今日都見到elsa,我就將呢個好消息講左佢知,本身elsa都會收到聖誕咭既,但咁好姊妹,我當然會比佢自己選擇啦,我問佢:您想到時先睇留返個神秘感?定係宜家睇呢?如果宜家睇,就會成為呢個世界第二個人睇呢張2008年聖誕咭既人喇!佢聽完哈哈大笑,話成為第二個,咁就一定要睇啦,做唔到第一個,做第二個都好麻!我聽到佢咁講又哈哈大笑一番!最後,由我做證,elsa就係呢個世界第二個人睇今年張聖誕咭既人喇!哈哈!


不過,我要打格仔先,留返個神秘感比大家麻!唔好意思呀,要吊住您地癮!不過放心啦,我寫開的朋友一定會繼續收到,為左您地,我會繼續keep住呢個一年一次寫聖誕咭既重大任務架!


至於未收過的朋友,想要都可同我講聲架!





沒有留言:

張貼留言