2008年9月21日 星期日

2008-09-21 (Sun) Skyclub @ The Arch


今朝訓左四個鐘就要起身啦,十萬個攰...但一望鐘見要遲到時,成個人就嚇到彈起左,當堂醒晒,即刻衝去刷牙洗面!


今日我地呢個游水gathering,已約左一個月了,由上次黎探完Didi,就心郁郁想試下凱旋門個skyclub泳池,但您知女仔好多期要就架啦...所以先約左一段日子!




今日第一次由平台行過去,係藍天白雲下望過去的凱旋門,先發現它得以命名係因為佢十足凱旋門個門一樣!



凱旋門有漾日居、擎天半島、君臨天下為鄰!



陽光下的君臨天下,好似真係凱旋門個建築設計靚好多喎!




Didi住係朝日閣,唔寫低真係唔記得,攪到次次都要問,唔好意思呢!




記得Didi話要八十蚊,其實黎到都預左,因為真係想試下麻,況且,我地由中一識到宜家十幾年,原來未試過一齊去游水架,意義重大!點知check-in時,要$120蚊呀,因為六日,$80係一至五!


呢度個更衣室都好大,十足california同大陸按摩場咁,除沖涼區同換衫區外,仲有桑拿室同吹頭梳妝區,有晒hair gel同body lotion比人搽!我地見冇人,就係更衣室偷偷影低我地呢個第一次相約去游水既咁有紀念的日子,做個紀念!





lift 口一出,只跟泳池幾步之隔;泳池好大,又無咩人,正!最正當然係個view啦,真係好靚好正呀!







呢度仲有按摩池,一樣有個靚view!







跟住出露台晒太陽,但我地當然見唔曬先出黎嘆啦!嘻嘻~~ 朋友間平時通常出黎食飯多,好似今日咁冇束縛咁望住個咁靚既view談心傾心事,呢種好友聚會,好耐都未試過了!尋日只訓左四個鐘就黎游水,呢刻一d倦意都冇,可能真係好relaxed!






毛巾上印有凱旋門的中英文名:




游完水後去左麥記醫肚,我亦試左新出的粟米磨菇湯,好好味呀!




Didi十月中又要跟老公過台灣九個月了,我地相聚的機會又無了;好在今次去台灣咋,Didi話會間唔中返下黎,咁就太好了!



沒有留言:

張貼留言