2008年9月6日 星期六

2008-09-06 (Sat) 好耐未試過碌齡咁高分了!!


今日又同朋友仔相約碌齡,太陽哥哥都手痕想黎架,但可惜碌太夜,佢第二日要楂車,清晨五點半就要出門口呢,唯有只同佢行下街同食飯就慶祝左我地既廿五個月紀念日!


之後佢就要回家休息,我就衝去齡場;近來幾次碌齡成績都頗差,勉強先過百;唔知今日係咪心情靚呢,碌得好好呀,第二舖竟然有163分,係全場最高分呢!睇下,有四個全中,仲係兩次double X,好耐未試過碌到咁高分了!




其實第二舖都幾叻架,唔記得影埋最後個球既分數添,應該係一百三十幾分,仲有份猜人呢!



因為今晚ben有車,有兩部車我地就可以去路得圍食宵夜啦!回程由我楂返青衣送各人回家呢!嘻嘻~~



其實我今日去左電髮架

,但好似唔多覺咁既?用左成六百蚊架,好似差唔多咁既...




今早,最後一個cheese curry杯麵比我食埋了,睇下...真係有cheese溶溶地係面架!好好味,好唔捨得食呢,但再唔食就過期架啦!連yammy上個月係大阪都買唔到,最後呢個cheese curry杯麵,顯得特別珍貴!





沒有留言:

張貼留言