2008年9月25日 星期四

2008-09-25 (Thu) 味千拉麵


青衣城大改造,多左好多勁舖,好似板前、馬莎、mos burger...新開既味千拉麵當然都要去捧下場啦!




新出既"忌廉溝鮮奶"(真係用呢個名架!!)好特別!





三粒辣椒既九州拉麵,我都係貪佢辣先叫咋,唔錯!鰻魚炒飯我就冇興趣喇,因為我唔食魚架麻!




由於新開左幾日,可能好多野未運作得好,我覺得今日既服務好差呀!尤其是有個好x形既男侍應,我完全覺得佢絕對可以炒得!佢只係好優閒咁行行止止,撥弄頭髮...其他職員都忙到甩碌!揚手叫佢佢又唔應又扮睇唔到咁,激死人!其次,環境又好嘈,d職員係門口大叫幾號幾號,我覺得超級煩擾!唔知遲d係咪會有咪或者籌號燈箱呢?唔係咁叫法,d客點食得安心呢?



沒有留言:

張貼留言