2008年9月5日 星期五

2008-09-05 (Fri) Erica Last Day


今日係Erica Last Day...唔捨得呢!


其實呢幾年,一路都睇住office有人黎、有人走,都見慣了;冇辦法啦,現在請的都係合約式,而我係好少有的長工,所以我唔會走,只會看著一個個同事離我而去...其實呢,走唔係問題,但最最最唔想,當然係d好同做得到野既同事走啦...而Erica,係其中一位;雖然佢同我唔同team,但我覺得佢係一個好同事,好唔想佢走呢!


Erica送了一支好得意的筆比我地做紀念呢!





office farewell lunch都唔少得,係尋日食既,我地就夾份送了一隻watch手錶比Erica!



呢張相我幾鐘意,捕捉到最自然同笑得最真的一面!




至於今日,我地幾位friend底就一齊食最後的午餐,臨食前仲走左去jimmy sen間房影相!呢張櫈我好鐘意架,當jimmy sen未搬過黎我地棟building前,我係佢舊office一見到時已經好鐘意,又係拎住黎影過相呢!


呢張相兩年前架啦!



我地原本想去駿景園食日本野或者A1架,點知好黑仔,去到冇位;冇選擇下去左茶餐廳...雖然普通d,但叫下小菜一齊夾下夾下,都好family feel丫,係一個好幾warm的farewell呀!




其實由尋日開始,我地已經開始影相留念啦,呢個咪我個位囉,梗係要拎返d專有物件影,咁先知係我個位架麻!





順道跟bubu影張先,佢係幫左我地成個summer既student helper,仲要係我請佢返黎架;而佢個名bubu,係我改架,因為佢叫budy,但我成日講錯,我又好鐘意怪獸公司呢套卡通片,咪索性叫佢做呀bu囉!佢由一開始唔太鐘意,宜家比我地叫慣晒,都接受左了,哈哈!







沒有留言:

張貼留言