2008年9月20日 星期六

2008-09-20 (Sat) 玩通頂的星期六


今晚原本碌齡,但一場誤會,BEN以為我唔得,同其他朋友取消左,到我九點幾問佢時先知;點知佢都攞左車,咪提議一齊去遊車河,我當然舉腳贊成啦,有車車楂喎!





其實...楂車係唔可以著拖鞋架!




等BEN攞左車黎接我時,已經十一點半啦,因為有位,我就帶埋威哥出去wet啦,記憶中真係好少帶埋佢出黎玩架!明記係銅鑼灣放凌晨十二點半,我地就專登過海接佢放工啦!一路兜,搵下有咩地方有野食先,最後黎左謝斐道!





已經過左十二點,但成條街的食店仲好多人呢,好似普通夜晚時分一樣!最好我地揀左車記,又有車仔麵,又有甜品食!






BEN影相總係好多甫士,在旁的休都忍唔住笑,掛住笑,被我影埋佢入鏡佢都懞然不知呢!





休話好攰好殘唔出鏡,其實頭先都影左佢啦,哈哈!



明記又係咁...唯有用麵遮住喎,但呢個單眼甫士,有d乸,嘻嘻~~




威哥咁大食,當然都要叫碗麵啦,呢度d野食都幾貴,就呢碗麵要$41,銅鑼灣真係銅鑼灣,咩都貴d既!




跟住諗住食糖水,但怕隔離發記咁長龍,食完實會趕人走,又唔知邊度好食喎,最後就決定係度食埋,因為呢度唔滿,坐好耐都唔會趕人走!


BEN又黎擺甫士啦!





我呢碗紅毛丹大西米,唔好食呀!好後悔,早知叫小西米啦,因為d大西米都唔韌,一pet野咁,最衰係一d味都冇!



休又以為我只影碗糖水,入左鏡都唔知,哈哈!佢仲問點解我部相機影到咁闊既?當然啦,我d野梗係筍野啦!




跟住係BEN同明記傾計連環圖,傾咩會咁既樣呢?



BEN challenge 明記咁喎~~



訓話...?!明記個樣好不屑喎...



解釋...?!



再解釋...



開始軟化咁喎...



明記好似講緊:您明唔明我先?




突然...BEN搭左上明記膊頭;明記好自然縮開,再話:唔好掂我!


當時我地笑爆全場,因為我地明白,明記係怕BEN污糟,佢個下好自然縮開同講唔好掂我,好直接,勁攪笑!



之後我地去攞車,宜家係凌晨三時半的銅鑼灣!




我地去左七仔買野飲,諗住睇下去邊再傾過!



係車記埋單時,明記話我地專登黎車佢,佢搶住比錢,我地當然唔肯啦,因為佢死唔收,我咪唯有petd錢係地跟住跑開囉,哈哈!最後我地叫佢請我飲七仔貴野就可以了,我同BEN就揀左starbucks玻璃樽咖啡!




我地去左青衣船塢一個對到少少海既地方影下相,影影下,明記突然model上身,狂擺好多型甫士!







由三個人一齊影,變左我地睇佢擺甫士!我只識企係度狂笑咋,因為佢真係好勁,唔洗點諗就可不停轉甫士,簡直笑爆咀呀!





其實好多甫士都影到佢型同大隻的一面架,大家睇下啦!我問過佢,只準放型個d出黎,wakakakaka!!













其實有d甫士係我諗架,我呢個攝影師都唔錯吧!嘻嘻~~



跟住我地泊左係長康,跟住係車入面傾計;呢張相經典囉,半夜竟然有人推住架BB車,仲係呀婆,係我驚驚地同時,後面跟住出現一個呀公同拖住隻狗,先知原來加車係比隻狗既...嚇死人咩...但半夜三更帶狗散步,都好恐怖啫!




六七點,太陽的曙光出現啦!




天光先見原來好多的士泊晒係度,交更時候,有d的士叔叔仲係度抹車呢!





到七點幾我地就返屋企,我八點先訓,但只訓得幾個鐘,因為約左一點去Didi度游水呀,要快d訓先得!


好似好耐冇通頂了,可能有幾年添!不過今晚真係玩得好開心,尤其是明記扮model影相個part,好開心!



沒有留言:

張貼留言