2008年9月28日 星期日

2008-09-28 (Sun) 好久不見.聚賭家中

 


係 Didi 臨去台灣前,約埋幾位碌齡朋友聚舊,悠悠都有黎呀;距離上次見面,原來都有兩三年啦!悠悠好少喊,只係周圍望觀察下咁,好乖!


我地先係我屋企樓下食小菜,八個人叫左八樣野,每人先係$45,抵!





 


之後大伙兒上我屋企隔離間吉屋玩,悠悠一d都唔怕我,頭先落街食野,由屋企抱到佢去食野個度,一d都冇喊過!睇下,佢仲笑笑口架,仲大字形咁撐手撐腳,唔知係咪認得我呢!嘻嘻~~





 


悠悠都唔抗拒比太陽哥哥抱喎!



只係周圍望下其他人做緊咩...



仲挨得好舒服咁喎~~



突然醒起望下邊個抱住自己...邊個黎呀?好攪笑,哈哈!



雖然唔係媽咪抱住,但都冇喊到!



 


點知明記一抱就...好驚,仲喊左出黎!跟住到健抱仲衰,抱住都無事,但一拎轉頭望到係呀健時,即刻哇哇大哭!




 


好啦,係時候睇下我地一班究竟係間吉屋入面有咩攪喇!就係...聚賭!我地玩魚蝦蟹、大細同廿一點,全部都賭錢架!我地好公平,輪流做莊!



我仲用左我係長洲買個副 JUMBO 啤牌呢,影出黎既相好鬼攪笑!







十幾年冇玩過魚蝦蟹啦,原來一班朋友咁玩係咁開心架!做莊大致都會贏,但唔係個個都係架,我都幾好彩,玩廿一點做莊個三舖全開細,個個諗住最後搏舖大點知輸晒,我總贏左四十三蚊呀!Yeah~~


 


沒有留言:

張貼留言