2008年9月14日 星期日

2008-09-14 (Sun) 中秋節


中秋節的早餐,蠻特別...早上八點幾,太陽哥哥打來,嘈醒左正在熟睡的我,原來佢剛入左機場,問我食唔食個中秋節早餐!


好在我精神尚算不俗,不過似乎太陽哥哥勁開心咁喎~~





夜晚我地冇大事做節慶祝,媽咪都係係屋企煲劇,我同太陽哥哥又冇特別地方要去,咪叫埋媽咪威哥一齊食個便飯囉;我地一心諗住去試葵芳新開的譚仔記架,點知去到...竟然因中秋收早,勁勁勁失望!一路上我已經諗定叫咩餸,留晒口水架麻...最後去左小雨天食米線囉!







今晚冇齡碌,好d失望,不過太陽哥哥失望多d,佢好耐好耐冇碌了,難得聽日唔洗楂車,點知都係冇得碌;同碌齡friend好少可竟然冇一齊過中秋,我都有d失落呢!


飯後同太陽哥哥睇戲,係"伴娘先生"同"我的機械人女友"作出選擇,由於太陽哥哥係電台聽到有人讚機械人女友,所以就揀左呢套喇!


呢套戲都有笑有淚,後尾機械人女友為左救主角,竟然犧牲左自己的生命,扯斷左自己下半身...雖然有d恐怖,但當中的感情好犀利!最後再解釋返多次時空穿梭原來係機械人女友有了人的真感情...但由於交待部份眾多,我都有少少時序攪唔清楚,不過睇完就算,明白了主要部份後,都冇再考究了,哈哈!



睇完戲後唔願走,係商場間走來走去,太陽哥哥仲笑我唔願走呢!冇錯呀,中秋節都算一年一度的節日麻,就咁回家,好似冇咩特別咁麻!而行行下,竟然撞到休到程泳,真係有緣!



沒有留言:

張貼留言